زمان جاری : شنبه 29 اردیبهشت 1403 - 11:17 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم


سلام مهمان گرامي؛
مهمان گرامي، براي مشاهده تالار با امکانات کامل ميبايست از طريق ايــن ليـــنک ثبت نام کنيد


آیا میدانید؟ ایا میدانید :






تعداد بازدید 276
نویسنده پیام
hacker آفلاین



ارسال‌ها : 2
عضویت: 9 /6 /1392
هک میکنم
همتونو هک میکنم

3 ساعت فرصت دارین خودتون انجمن زپرتیتون را جمع کنید وگرنه جمعش میکنم بدجور.
adminببینم چیکار میکنی. بزدل ترسو.

عقاب سیاه.

شنبه 09 شهریور 1392 - 16:56
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین


مدیر کل انجمن

ارسال‌ها : 306
عضویت: 2 /5 /1391
محل زندگی: کرمانشاه
سن: 15
شناسه یاهو: meysamvilla
تشکرها : 180
تشکر شده : 294

پاسخ : 1 RE هک میکنم
نه بابا...
تو هک کن ...
بعد معلوم میشه...
تو هکری یا نه...؟

امضای کاربر : سالها زیاده رفتم و ثانیه ها فهمیدم که راهی که میروم اشتباه است.ارنست چگورا
شنبه 09 شهریور 1392 - 17:00
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zaida /
hacker آفلاین




ارسال‌ها : 2
عضویت: 9 /6 /1392

پاسخ : 2 RE هک میکنم
عقاب سیاه
بهتون هشدار داد همین الان اگه باگ رزبلاگ رو نگا کنی میبینی خیلی راحت میشه وارد انجمنتون شد.
پس خودت جمعش کن نذار جمعش کنم.


شنبه 09 شهریور 1392 - 17:02
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
admin آفلاین


مدیر کل انجمن

ارسال‌ها : 306
عضویت: 2 /5 /1391
محل زندگی: کرمانشاه
سن: 15
شناسه یاهو: meysamvilla
تشکرها : 180
تشکر شده : 294

پاسخ : 3 RE هک میکنم
تو اصلا میدونی باگ چیه؟
اولا باگ رو بررسی نمیکنن ...
باگ رو پیدا میکنن...
دوما من میگم باش بیا هک کن...هکر



امضای کاربر : سالها زیاده رفتم و ثانیه ها فهمیدم که راهی که میروم اشتباه است.ارنست چگورا
شنبه 09 شهریور 1392 - 17:06
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zaida /
admin آفلاین


مدیر کل انجمن

ارسال‌ها : 306
عضویت: 2 /5 /1391
محل زندگی: کرمانشاه
سن: 15
شناسه یاهو: meysamvilla
تشکرها : 180
تشکر شده : 294

پاسخ : 4 RE هک میکنم
لطفا دیگه جوک نگید
قفل شد

امضای کاربر : سالها زیاده رفتم و ثانیه ها فهمیدم که راهی که میروم اشتباه است.ارنست چگورا
شنبه 09 شهریور 1392 - 17:07
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
تشکر شده: 1 کاربر از admin به خاطر این مطلب مفید تشکر کرده اند: zaida /



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :


تماس با ما | هک میکنم | بازگشت به بالا | پیوند سایتی RSS